بخش بلبان آباددهگلانفرهنگی

آموزش و پرورش به نیروهای متخصص ،متعهد و کار آزموده نیازمند است

در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا با حضور فرماندار و سایر اعضا،جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در این جلسه ضمن بیان موارد مختلف به فعالیت های عمرانی در شهرستان اشاره و افزود با همکاری شهرداری های دهگلان و بلبان آباد ۹۲ تن آسفالت در مدارس دهستان گردمیران پیاده شده است.

محمدی در ادامه به اتمام فعالیت عمرانی دو چمن مصنوعی شهرستان اشاره و افزود در حال حاضر این دو چمن مصنوعی در حال استفاده است و در اولین فرصت و بصورت کشوری رسماً به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه به واریز ۱۵۲ میلیون تومان اعتبار و سرانه به مدارس خبر داد و در ادامه اضافه کرد این واریزها با اولویت مدارس کمتر توسعه یافته انجام شده است.

محمدی در ادامه به لزوم استفاده از نیروهای متخصص ،متعهد و کار آزموده نیازمند است و اضافه کرد که در آینده در حوزه مدیریت آموزش و پرورش شاهد تحول خواهیم بود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا