فرهنگینماینده مردم در مجلس شورای اسلامیهنری

تحول در ساختار اداری ارشاد اسلامی دهگلان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان رسانه ای کرد


به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان درگفت و گو با خبرنگار دهگلان ویرا با اعلام این خبر گفت: بالاخره انتظار فرهنگ‌وران و هنرمندان به سر آمد و خبر مسرت بخش ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان به اداره اعلام شد.

وی افزود: نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سال ۱۳۸۰ در این شهرستان مستقر شده است، برنامه‌های ماندگار و تاثیرگذاری را طی چندین سال انجام داده که از آن جمله می توان به برگزاری پنج دوره جشنواره منطقه‌ای و ملی موسیقی آواها و نواهای محلی لیلاخ ، نه دوره جشنواره استانی شعر و مولودی خوانی وحدت استان کردستان ، دو دوره جشنواره استانی هنرهای تجسمی ، یک دوره جشنواره منطقه ای حجاب و عفاف در آیینه رسانه ، و یک دوره جشنواره استانی تئاتر مونولوگ اشاره کرد.

جوانمردی در ادامه عنوان کرد: اداره، با ۳ پست سازمانی مسئول اداره، کارشناس امور فرهنگی مطبوعاتی و اطلاع رسانی، کارشناس امور فرهنگی سینمایی و سمعی و بصری فعالیت جدید خود را شروع خواهد کرد.

وی افزود: از سال گذشته و بعد از انتصاب به مسئول نمایندگی سعی در ارتقای نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده و طی جلسات متعدد با مسئولان استانی و به­ خصوص پیگیری از طریق دکتر معتصمی فرماندار محترم شهرستان، جناب آقای دریایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری و نامه نگاری جناب آقای اوسطی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد این مهم را به صورت مستمر پیگیری نموده ، تا سرانجام نتیجه­ ی مطلوب به دست آمد.

وی طی این مسیر را مرهون پیگیری و تلاش های فرماندار محترم شهرستان دهگلان و برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری با حضور نماینده محترم مجلس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش اظهار امیدواری کرد به همت هنرمندان، حرکت در مسیر پیشرفت فرهنگ و هنر این خطه، سرعت بیشتری بگیرد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا