بخش بلبان آباددسته‌بندی نشدهروستاکشاورزیگفت و گو

۵۰ حلقه چاه غیر مجاز در دشت لیلاخ پلمپ شد

رئیس دادگستری دهگلان رسانه ای کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا ۵۰ حلقه چاه کشاورزی غیر مجاز در دشت لیلاخ پلمپ شد.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری مهر رئیس دادگستری دهگلان با بیان این خبر افزود از سال گذشته تا کنون و با هدف کمک به بهبود وضعیت سفره های زیر زمینی و جلوگیری از برداشت غیر مجاز از این سفره های خدا دادی ۵۰ حلقه چاه آب غیر مجاز در شهرستان دهگلان پلمپ شده است.

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان در ادامه به رفع تصرف بالغ بر ۱۹۰۰۰۰ متر مربع اراضی ملی اشاره و ادامه داد تا کنون و طی سال جاری و ۹ ماهه سال قبل بالغ بر ۱۹ هکتار از اراضی ملی شهرستان دهگلان رفع تصرف شده است.

افتخاری مهر در پایان به ورودی و خروجی پرونده های قضایی در شهرستان هم اشاره کرد و ادامه داد بصورت میانگین سالانه بالغ بر ۲۰۰۰۰ پرونده در دادگستری تشکیل می شود و همین تعداد تقریبا خروجی و حکم در شهرستان دهگلان صادر می شود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا