بخش بلبان آباددهگلانعمرانگفت و گو

تحویل۷۰۰۰ سند مالکیتی به مالکان منازل مسکونی شهری و روستایی

توسط رئیس بنیاد مسکن رسانه ای شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مهندس محبی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در مصاحبه اختصاصی با دهگلان ویرا از تحویل ۷۰۰۰ سند مالکیت به ساکنین روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و در ادامه افزود برای تشکیل پرونده در شهربلبان آباد و روستاهای دو بخش مرکزی و بلبان آباد با سهمیه نامحدود امسال آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهگلان از اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان خبر داد و اضافه کرد در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۸۰۰۰۰ متر مربع آسفالت در سطح کوچه ،خیابان و معابر روستایی انجام شده است ،این آمار شهرستان دهگلان را در زمینه کارهای عمرانی در سطح استان و کشور پیشرو کرده است.

محبی از بازنگری طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان خبر داد و افزود با حمایت مهندس اوسطی نماینده مردم در مجلس ، دکتر معتصمی فرماندار دهگلان ، مهندس رسولی مدیر کل بنیاد مسکن در این زمینه قدم های مهمی برداشته شده است .

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا