اجتماعیدهگلانفرهنگیگوناگونهنری

آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی

فرماندار و رئیس میراث فرهنگی رسانه ای کردند

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مانور ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در دهگلان برگزار شد

معتصمی فرماندار از انجام هماهنگی های لازم برای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد و در ادامه افزود یک هتل ، دو محل تدارک دیده شده توسط آموزش و پرورش و ستاد آماده پذیرایی و استقبال از مسافرین هستند.

غفوری رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهگلان از توسعه زیر ساخت ها در شهرستان خبر داد و در ادامه افزود اقلیم مناسب ،شرایط جغرافیایی،فرهنگ،سنت و آداب موجود در منطقه از مهمترین ظرفیت های موجود در شهرستان است که می تواند زمینه مسافرت میهمانان را به شهرستان فراهم کند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری مانور اشاره و ادامه داد هدف از برگزاری مانور خدمات سفر آمادگی کامل،تعامل وهمکاری موثر میان دستگاههای اجرای عضو ستاد خدمات سفر شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران وگردشگران نوروزی است وباید زمینه نشاط وآرامش مردم و مقدمات سفر ایمن در این ایام فراهم کنیم .

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا