دهگلانروستاگفت و گو

همه خبازی های سطح شهرستان باز و در حال پخت نان مورد نیاز مردم هستند

یعقوب نژاد از باز بودند تمام خبازی های سطح شهرستان دهگلان خبر داد


به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا پس از بارش مناسب برف در سطح شهرستان و با هدف نظارت بر فعالیت خبازی های سطح شهرستان اکیب های بازرسی جهاد کشاورزی از خبازی های سطح شهر بازدید کردند.

یعقوب نژاد مدیر جهاد کشاورزی در این باره افزود:
نظارت بر خبازیهای شهر دهگلان، امروز ۲۵ دی ماه به دنبال بارش برف مناسب و مسرت بخش و جهت جلوگیری از تعطیل خودسرانه خبازیها و تامین نان همشهریان ، با تاکید فرماندار شهرستان از نانوایی های شهر دهگلان، توسط مدیر و بازرسین جهاد کشاورزی بازدید صورت گرفت. یعقوب نژاد در ادامه اظهار داشت امروز اکثر خبازیها فعال بوده و مشغول پخت نان بودند و خبازانی که کیفیت و کمیت نان بهتر و صادقانه فعالیت می نمایند مورد تشویق قرار میگیرند و با خبازیهای متخلف علاوه بر کسر سهمیه ، برخورد جدی خواهد شد و به اداره تعزیرات معرفی می‌ شوند.

یعقوب نژاد در باره فعالیت فعالیت خبازی های سطح روستاها هم افزود آرد مورد نیاز تامین و در این زمینه هم مشکل خاصی نداریم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا