اجتماعیبانواندهگلانفرهنگی

رسانه باید پویا،مطالبه گر و در میدان باشد

فرماندار دهگلان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از پایگاه خبری دهگلان شیدا معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی فضای مجازی را از مهمترین موضوعاتی دانست که باعث غفلت در جامعه شده و دشمن نیز با استفاده از این موضوع بر علیه ما اقدام می کند.

فرماندار دهگلان در ادامه اظهار داشت : شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستان و استانی به عنوان یکی از بازوان توانمند شورای عالی انقلاب فرهنگی محسوب می شود.


معتصمی در ادامه به اقداماتی اشاره کرد که در سطح استان و شهرستان در این حوزه و تصمیماتی که گرفته خواهد شد اشاره و ادامه داد، می‌تواند یک بازو و چراغ راهی برای تصمیمات بهتر و متمرکزتر را در سطح کشور برای شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته باشد.

فرماندار دهگلان در پایان سخنان خود در جلسه بیان داشت : رسانه ی ما در مقابل چه اقداماتی از جهت فرهنگی و رسانه ای انجام داده است ؟ در این مدت شاهد تهدیدها و یاوه گویی های بسیاری از سمت رسانه ها و کانال های جعلی معاند در مورد مدیران و مسئولان بوده ایم ، اینها همه تهدید توخالی بوده و کاری از پیش نخواهند برد.
ماموستا محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان از حاضرین در جلسه به حوزه فرهنگی اشاره و افزود : حوزه فرهنگی یک حوزه گسترده ای است که نیاز است همه آحاد جامعه اعم از ادارات ، سازمانها و اقشار مختلف در مسائل فرهنگی در آن فعالیت داشته باشند.
امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد : اگر قصد به اصلاح جامعه را داریم ، نظام ، دولت و حکومت از جامعه جدا نیستند و اگر بخواهیم مشکلات را در این زمینه حل کنیم ابتدا باید به بعد فرهنگی جامعه را اصلاح کنیم.


ماموستا محمدی در ادامه بیان داشت : شرط حرکت و تغییر به سوی بعد فرهنگی ، نیاز به اصلاحات است و این کار هم هزینه بردار بوده و هم زمان بر خواهد بود و در کنار اینها انرژی مضاعف را می طلبد.
مرتضی یوسفی بعنوان نماینده رسانه در این جلسه به لزوم حمایت دولت از رسانه های بومی و محلی اشاره و افزود با حمایت از رسانه های موجود بومی و محلی می توانیم به آینده و تداوم فعالیت این رسانه ها امیدوار باشیم.

مسئول خبرگزاری دهگلان ویرا به هجمه دشمن اشاره و اضافه کرد به قول سخنران مراسم دشمن بصورت ثانیه ای از رسانه های اون ور آب حمایت می کنند در حالی که ما برای تمدید فعالیت خبرگزاری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا