اجتماعیشهرداریفرهنگی

گرمخانه خیر ساز ویژه افراد بی سرپناه دهگلان افتتاح شد

خیرین به کمک نهادهای حمایتی ،خدمات شهری گرمخانه دهگلان را به بهره برداری رساندند

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا گرمخانه خبرساز ویژه افراد بی سرپناه و معتادان کارتن خواب دهگلان با همکاری شهرداری افتتاح شد.

صلاح عنایتی خیر متولی ساخت این مجتمع هدف از ایجاد این گرمخانه حمایت از افراد بی سرپناه در سطح شهر عنوان و در ادامه افزود این گرمخانه با ظرفیت ۵۰ نفر هر روز آماده پذیرایی از افراد بی سرپناه است.

عنایتی در ادامه افزود هر روز این گرمخانه از ساعت ۱۸عصر باز، ضمن استحمام، باشام و صبحانه نیز از افراد نیز پذیرایی می گردد.

آرش مشیر پناهی معاون خدمات شهری شهرداری به مشارکت شهرداری در احداث این گرمخانه اشاره و افزود در تامین مصالح ساخت این گرمخانه وتامین مواد غذایی به کمک متولیان این گرمخانه آمده ایم.

مشیرپناهی در ادامه افزود بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرداری موظف به ایجاد گرمخانه و مشارکت در اداره و مدیریت آن شده است.

گرمخانه خیر ساز دهگلان در مسیر اتوبان دهگلان سنندج قرار گرفته است.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا