بانوانفناوریگفت و گو

گواهی نامه فنی و حرفه ای در ۲۸۰ کشور دنیا قابل ترجمه و اعتبار است

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهگلان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا سعید حیدریان در مصاحبه اختصاصی با دهگلان ویرا از سهمیه ۹۴۰۰۰ نفر ساعت به شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه افزود از این سهمیه ۵۴۰۰۰ نفر ساعت را پاس کردیم.

رییس مرکز فنی و حرفه ای دهگلان به آموزش های انجام گرفته در مرکز اشاره و افزود در مجموع ۹۹۶ نفر در سال ۱۴۰۱ در این مرکز آموزش دیده آمد که از این تعداد ۹۴۶ نفر آقا و ۵۰ نفر خانم بوده آمد.

سعید حیدریان از فعالیت ۵ کارگاه آموزشی در این مرکز خبر داد و در ادامه افزود درحال حاضر ۳ کارگاه در این مرکز فعال است در صورت استقبال از فعالیت این کارگاه ها کلیه کارگاه ها فعال خواهد شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای دهگلان در ادامه به تجهیزات موجود در این مرکز اشاره و اضافه کردین این مرکز یکی از مجهزترین کارگاههای استان کردستان است و دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی است و خدمات در این مرکز بصورت رایگان به کارآموزان ارائه می گردد.

حیدریان از ارزش بین المللی گواهی نامه های فنی و حرفه ای خبر داد و در ادامه افزود :گواهی نامه های فنی و حرفه ای در ۲۸۰ کشور جهان قابل ترجمه شده و دارای اعتبار است.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا