روستاگفت و گونماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

۲۰۰۰۰ متر مربع آسفالت معابر قروچای به بهره برداری رسید

با اعتباری بالغ بر ۸میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا بمناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری پروژه آسفالت معابر دهستان قروچای به بهره برداری رسید.


مسلم محبی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در گفت و گو با دهگلان ویرا این طرح را یکی از طرح های موفق همکاری بین ینیاد مسکن و دهیاری عنوان و در ادامه افزود در کل قریب به 8 میلیارد و 600 میلیون تومان برای این طرح هزینه شده است.

پرویز اوسطی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از این طرح از کسب رتبه برتر شهرستان در جذب اعتبارات استانی خبر داد و در ادامه افزود سال گذشته بالغ بر 80000 متر مربع آسفالت در روستاها اجر شده که یک رکورد در بعد از انقلاب بشمار می آید.


رسولی مدیر کل بنیاد مسکن استان کردستان از موفقیت اجرای طرح های هادی در شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه افزود ضریب نفوذ اجرای طرح هادی در شهرستان دهگلان 4 درصد از میانگین استانی بالاتر است و این یک موفقیت برای شهرستان در جذب و استفاده از اعتبارات است.


مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا