اجتماعیبخش بلبان آباددهگلانروستافرهنگیگفت و گولیلاخ

۱۴۰ تن مرغ منجمد در بین اقشار نیازمند توزیع می شود

حیدری معاون اجتماعی ستاد اجرایی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره)رسانه ای کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا حیدری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری از توزیع ۱۴۰ تن مرغ منجمد در بین اقشار نیازمند خبر داد و در ادامه افزود: بمناسبت فرا رسیدن شب یلدا اقلام خوراکی فوق در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی از همکاری بالغ ۲۲۰ مرکز نیکو کاری، ثمن و کانونها با این نهاد خبر داد و اضافه کرد با همکاری این مرکز اقلام خوراکی بین خانواده های که تحت حمایت نهادهای حمایتی نیستند توزیع خواهد شد.

حیدری در ادامه به فعالیت های ستاد اجرایی اشاره و افزود با تمام توان در خدمت خانواده های نیازمند هستیم و با همکاری مراکز نیکوکاری در جهت برطرف کردن مشکلات خانواده های نیازمند گام بر خواهیم داشت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا