دهگلانفرهنگی

آب اولین واژه

با حضور دانش آموزان و با هدف آموزش شیوه های بهینه مصرف برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مراسم آب اولین واژه با حضور مسئولین و دانش آموزان دبستان دخترانه کوثر در این مدرسه برگزار شد.

مرادی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دهگلان در باره هدف از برگزاری این مراسم افزود:با توجه به شرایط اقلیمی و نیاز به فرهنگ سازی بویژه آموزش کودکان و نوجوانان و مصرف کننده گان اصلی آب در آینده لازم است این نسل در جریان نحوه تولید ،انتقال و در نهایت مصرف آب شرب قرار گیرند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دهگلان در ادامه به وضعیت تولید آب در شهر دهگلان اشاره و افزود در حال حاضر یکی از بهترین و باکیفیت ترین آبهای کشور در شهرستان دهگلان استفاده می شود و این مهم می طلبند مردم از این نعمت ارزشمند پاسداری کرده و در مصرف آن صرفه جویی کنند.

محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان هم به تاثیر آموزش در نحوه مدیریت مصرف اشاره و افزود دانش آموزان بویژه دانش آموزان دختر در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند زیرا در آینده مصرف کنندگان و مدیریت کنندگان اصلی مصرف در جامعه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در ادامه گریزی هم به تغییر شیوه های زندگی زد و ادامه داد در صورت عدم مصرف بهینه نمی توان این ثروت ارزشمند را برای نسل های آینده خوب ذخیره کرد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا