اجتماعیبخش بلبان آباددهگلانلیلاخ

مطالبه گری مهمترین خصوصیت جوانان است

در جمع جوانان لیلاخی عنوان شد

معتصمی فرماندار دهگلان در جمع جوانان مطالبه گر شهرستان دهگلان شوق ،انگیزه و انرژی جوانی را مهمترین فاکتورهای جوانان برای پویایی در جامعه عنوان و افزود با استفاده از شرایط موجود و با ارائه راهکار برای مسایل مختلف جامعه در راه خدمت بهتر و بیشتر به مردم مسئولان نظام را یاری کنید.

امیریان دبیر استانی قرارگاه بقیه الله ( عج)در جمع جوانان مطالبه گر شهرستان دهگلان با بیان مهمترین ارکان مطالبه گری ،مطالبه گری را مهمترین خصوصیت جوانان انقلابی عنوان و افزود: با استفاده از نطق ،بیان مسائل و ارائه راهکار برای مسائل، مسئولین را به تحرک بیشتر تشویق کنیم.

در این مراسم کریمی عضو شورای مطالبه گری شهرستان دهگلان ضمن تشریح فعالیت های قرارگاه در شهرستان به انتخابات پیش رو اشاره و افزود دو نفر آقا و خانم بعنوان نماینده شهرستان انتخاب و مطالبات شهرستان را در سطح استان و کشور پیگیری می کنند.

در پایان مراسم انتخابات برگزار و آقای مرتضی یوسفی و خانم رحیمی بعنوان نمایندگان شهرستان انتخاب شدند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا