بخش بلبان آباددسته‌بندی نشدهروستالیلاخ

۵۰ درصد از روستاهای شهرستان دهگلان از اجرای طرح هادی بهرمند شده اند

سلیمانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهگلان از اجرای طرح هادی در ۵۰ درصد از روستاهای دهگلان خبر داد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا ،سلیمانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دهگلان از بهرمندی ۵۰ درصد از روستاهای شهرستان دهگلان از اجرای طرح هادی خبر داد و در ادامه افزود در سال جاری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اعتبار در زمینه جدول کشی و سنگ فرش هزینه شده است.

سلیمانی در ادامه افزود اجرای طرح هادی در روستاهای محروم شهرستان دهگلان این روستاها را در مسیر تحول و دگرگونی قرار داده و زمینه بازگشت مردم و ماندگاری آنها در روستا ها را فراهم کرده است.


رئیس بنیاد مسکن شهرستان در ادامه تصریح کرد در سال ۱۴۰۱ در سطح شهرستان دهگلان طرح هادی در ۱۵ روستای شهرستان دهگلان اجرا شده که از این تعداد ۱۳ روستا برای اولین بار در آنها طرح هادی اجرا می شود.


سلیمانی در ادامه افزود بالغ بر ۹۰۰۰۰متر مربع آسفالت در کوچه و خیابان های روستاهای شهرستان دهگلان پیاده شده است
سلیمانی در پایان به هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت در روستاهای دهگلان اشاره و در ادامه افزود این روند همچنان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا