بین المللیدهگلانفرمانداری

۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیر ساخت های کشاورزی دشت لیلاخ

توسط استاندار کردستان خبری شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا دکتر زارعی کوشا در مراسم افتتاح سردخانه ۲۰۰۰۰تنی مجتمع کشت و صنعت مائده با بیان این خبر افزود:با همکاری بخش خصوصی یکی از مهمترین و پیشرفته ترین سردخانه های زیر و بالای صفر غرب کشور در شهرستان دهگلان احداث و امروز به بهره برداری رسید.

زارعی کوشا دهگلان را قطب کشاورزی استان و کشور اعلام و در ادامه اضافه نمود در شهرستانی که یک چهارم ساکنین آن کشاورز و دامدار هستند توسعه زیر ساخت های کشاورزی و دامداری یک اولویت است.

استاندار کردستان به مجتمع کشت و صنعت مائده اشاره تاکید نمود در این مجتمع تا کنون بالغ بر ۴۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است ،این سرمایه گذاری ضمن کمک به تولید،رونق اقتصاد کشاورزی،ماندگاری محصولات و فرآوری، اشتغال را در شهرستان پویاتر کرده است.

مجتمع کشت و صنعت مائده با سیلو ۸۰۰۰۰تنی۱۵۰۰۰هزار سردخانه بالای صفر و ۵۰۰۰تن سردخانه زیر صفر و بکارگیری بالغ بر ۱۵۰جوان جویای کار یکی از مهمترین ظرفیت های زیر ساختی در حوزه کشاورزی،دام و طیور شهرستان دهگلان است.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا