اجتماعیهنری

گروه نمایش پی کنین پیشگام در تولید آثار هنری شهرستان دهگلان

گروه هنری پی کنین دهگلان تنها گروه ثبت شده نمایش شهرستان دهگلان

💠 با حضور نماینده تنها گروه ثبت شده نمایش شهرستان دهگلان آقای مهدی روشنی مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان برگزار شد.
🔸 با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان و مدیرعامل و هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی و سرپرست گروه های نمایش سراسر استان اولین مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان برگزار شد.
🔸دریایی گفت: ساخت پروژه های عمرانی حوزه فرهنگ وهنر از جمله پلاتوهای نمایش که کاربردهای چند منظوره دارند به زودی به اتمام خواهد رسید.

🔸دبیرشورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به رسالت های اصلی و واقعی اداره کل ارشاد تصریح کرد: آثار تولیدی همه عرصه های فرهنگی وهنری را در حد امکانات خویش حمایت خواهیم کرد, آثار نمایشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی امروز جامعه کردستان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
🔸مهدی روشنی به نمایندگی از گروه هنری پی کنین در این مجمع به بیان انتظارات هنرمندان شهرستان از مجمع عمومی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و افزود دهگلان از نظر هنری و بویژه تولید آثار نمایشی در سطح استان شاخص است و ادامه این روند نیازمند حمایت است

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا