فرهنگیگفت و گو

کردستان سرزمین عشق و فداکاری است ،مرزی که با مجاهدت های خاموش مردانه حفظ شده است

بالغ بر ۵۰۰۰نفر از رزمایش فرهنگی و هنری کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بازدید کردند


به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرامعاون سازمان اردویی، راهیان نور وگردشگری سپاه بيت المقدس کردستان سرهنگ پاسدار مهدی فرهادی در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری به رشادت رزمندگان اسلام در پاسداری از این مرز اشاره و ادامه داد تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)زیباترین تعبیر در مورد کردستان است ایشان کردستان را سرزمین مجاهدت های خاموش نام نهادن که این خطه با عشق ،خون ،ایمان و امید حفظ شد.
دبیرقرارگاه راهیان نور سپاه بيت المقدس کردستان به رزمایش فرهنگی و هنری سرزمین مجاهدت های خاموش اشاره و افزود: با هدف آشنایی هرچه بیشتر زائران راهیان نور با تاریخ این استان بویژه حضور کردها در دفاع از این مرز و بوم این نمایش حماسی تولید شد .
فرهادی در ادامه به حضور بالغ بر ۱۰۰بازیگر در تولید این نمایش اشاره و افزود :مراحل تولید این نمایش بالغ بر سه ماه طول کنید که در نهایت به مدت ۱۰ شب اجرا شد و قریب به ۵۰۰۰ نفر از زائران راهیان نور از استان های مختلف کشور از این نمایش بازدید بعمل آوردند.
فرهادی در پایان به اجرای موفق اردوی راهیان نور در استان اشاره و ادامه داد در صورت تکمیل زیر ساخت ها برگزاری این اردوها به وفاق ملی توسعه فرهنگ ،هنر و اشتغال در استان هم می تواند کمک بسزایی بنماید.
معاون اردوهای راهیان نور سپاه بیت المقدس کردستان در پایان خواهان کمک بیشتر مسئولان در ادارات و نهادهای مختلف برای تداوم و افزایش حضور زائران اردهای راهیان نور شد و افزود :حضور زائران معنویت این استان را چند برابر می کند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا