اجتماعیبخش بلبان آبادروستا

دو بانده کردن محور دهگلان-بلبان آباد مطالبه ای در آستانه تحقق؟

توسط مهندس اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی مطرح گردید

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا دو بانده کردن محور دهگلان-بلبان آباد از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان و بخش بلبان آباد است ،تلاش های زیادی برای تحقق این خواست عمومی مردم بعمل آمده است که تا کنون منجر به حصول نتیجه نشده است.

در تازه ترین تلاش مهندس پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی رایزنی و تلاش های مستمر را شروع کرده است که از آن جمله می توان به مطرح کردن آن در جریان سفر رئیس جمهور به استان کردستان،پیگیری مداوم از وزیر مربوطه، تلاش برای ملزم کردن معادن به همکاری در زمینه تعریض این مسیر اشاره کرد.

در تازه ترین تلاش برای تعریض و دو بانده کردن مسیر دهگلان -بلبان آباد نماینده مردم با استفاده از حمایت هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی مکاتبات لازم را جهت تخصیص اعتبار و گنجاندن اعتبار این طرح آغاز کرده است که امیدواریم این تلاش ها منجر به نتیجه گردد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا