فرهنگیهنری

هنرمندان تئاتری از پر افتخارآفرین هنرمندان شهرستان در سطح ملی هستند

طی مراسمی از سه دهه فعالیت هنری رضا سیفی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا آرش جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در مراسم تجلیل از پیشکسوت حوزه تئاتر شهرستان دهگلان با مهم بر شمردن فعالیت های تاثیر گذار هنرمندان ،هنرمندان تئاتری از پر افتخار ترین هنرمندان شهرستان در سطح ملی عنوان کرد و اضافه کرد ، این هنرمندان جوایز مهم ملی را برای شهرستان و استان به ارمغان آورده اند .

جوانمردی در ادامه به تولید آثار فاخر نمایشی در دهه های ۸۰ و ۹۰شمسی در شهرستان اشاره و در ادامه عنوان کرد تولید نمایش های ماندگار که از ابتدایی سال ۱۳۷۰ در شهرستان شروع شده کماکان در شهرستان تداوم دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حضور ارزشمند هنرمندان تئاتر در جشنواره های منطقه ای و کشوری اشاره و افزود این حرکت ارزشمند با تشکیل گروه هنری سیاوش در دهگلان آغاز گردید و ماحصل آن کسب رتبه های برتر در جشنواره های تئاتر استانی و حضور در جشنواره های ملی است.

جوانمردی در ادامه به فعالیت های آقای رضا سیفی بازیگر ،کارگردان و نویسنده دهگلانی اشاره و اضافه کرد ،هدف این دست برنامه های فرهنگی تجلیل از سه دهه فعالیت هنری این هنرمند پیشکسوت تئاتر شهرستان دهگلان و ارج نهادن به تلاش های مابقی هنرمندان است.

هنگامه پدید مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت رسول (ص)هم هدف از برگزاری این دست برنامه ها را جلب توجه مسئولین به تلاش ارزشمند هنرمندان عنوان و اضافه کرد در تلاشیم با شناسایی هنرمندان پیشکسوت از فعالیت های تاثیر گذار آنها تجلیل بعمل آوریم.

این برنامه به پیشنهاد خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا و با حمایت کانون فرهنگی و هنری حضرت رسول(ص) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا