بخش بلبان آباددسته‌بندی نشدهفرهنگیلیلاخهنری

هشتمین جشنواره مولودخوانی وحدت و همدلی استان کردستان در شهر بلبان آباد برگزار شد

با حضور گروه‌های برگزیده مداحی در بلبان آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا هشتمین جشنواره استانی مولودی خوانی وحدت و همدلی استان کردستان در شهر بلبان آباد برگزار شد.

آرش جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان با بیان این خبر در ادامه افزود مقدمات برگزاری این جشنواره استانی از شش ماه پیش آغاز و ۱۸گروه مداحی و مولودی خوانی از شهرهای مختلف برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند که در پایان و پس از اعلام نظر داوران ۵گروه برای حضور در جشنواره انتخاب و با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.

بابک سیف پناهی دبیر اجرایی هشتمین جشنواره مولودی خوانی وحدت و همدلی استان کردستان هدف از برگزاری این جشنواره را وحدت در بین اقشار مختلف مردم عنوان و در ادامه افزود حضرت رسول(ص)سفیر وحدت و همدلی هستند و ما هم با تمام وجود پیرو این راه هستیم.

سیف پناهی در ادامه افزود قریب به ۱۰۰ مداح و ۵ گروه در مدت یک روز جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا