دسته‌بندی نشده

نقد باید سازنده و راه گشا باشد

فرماندار دهگلان در جمع اعضای شورای بخش، بخش بلبان آباد عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا حمید معتصمی فرماندار دهگلان در جلسه شورای اداری شورای بخش بلبان آباد ضمن استقبال از نقدهای سازنده اعضای شورای اسلامی شهر و بخش بلبان آباد،نقد سازنده را راه گشا دانست و ادامه داد با رعایت جانب انصاف نقد را انجام دهیم.

فرماندار دهگلان به تلاش های دولت بویژه در یک سال گذشته اشاره کرد و ضمن دفاع از عملکرد دولت به پروژه های انجام گرفته در سال گذشته در بخش و شهر بلبان آباد اشاره کرد و افزود پروژه آب شهر انجام گرفت ودر مدار قرار گرفت و شکر خدا مشکل اصلی شهر مرتفع گردید،سالن سرپوشیده شهر هم به پیمانکار واگذار شده است.

معتصمی در ادامه به وضعیت راه گریزی زد و افزود یکی از مهمترین مطالبات مردم تعریض این راه است که برای انجام این پروژه چندین جلسه برگزار شده و منتظر تفاهم نامه مربوطه هستیم .

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا