حوادث

مینی بوس کارکنان لاستیک بارز دچار سانحه شد

اطلاعات تکمیلی از منحرف شدن مینی بوس کارکنان لاستیک بارز

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا خبرهای مختلفی در خصوص حادثه تصادف و انحراف مینی بوس سرویس کارخانه لاستیک بارز منتشر شده بود که با ارتباط با روابط عمومی کارخانه عین اطلاعیه واصله از روابط عمومی جهت اطلاع همشهریان صادر می شود.

تمامی مصدومان حادثه انحراف سرویس ایاب و ذهاب پرسنل بارز کردستان از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت لاستیک بارز کردستان، صبح امروز  یکی از سرویس های ایاب و ذهاب پرسنل این شرکت در دور برگردان روبروی شهرک صنعتی دهگلان به علت ایجاد مزاحمت خودرو کناری از جاده منحرف شد که انحراف و خروج خودرو از جاده، منجر به ترکیدن لاستیک شد.به خاطر انحراف خودرو، تعداد ۸ نفر از سرنشینان سرویس که احساس درد و ناراحتی داشتند، با همکاری  مدیریت محترم بیمارستان شهدای دهگلان و اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شدند و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل محترم بیمارستان کوثر سنندج صورت پذیرفت.

پس از انجام معاینات و عکسبرداری MRI, و حصول اطمینان از وضعیت سلامت همکاران، خوشبختانه مشکل حادی وجود نداشته و همه مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند.

شرکت لاستیک بارز کردستان از همکاری و مساعدت مدیریت محترم بیمارستان شهدای دهگلان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان و مدیریت محترم بیمارستان کوثر سنندج جهت اعزام و رسیدگی به وضعیت مصدومان کمال تشکر را دارد.

https://t.me/dehgolan_tv

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا