اجتماعیدهگلانفرمانداریلیلاخ

میانگین مصرف سالانه آب در شهرستان دو برابر میانگین جهانی است

در شهرستان دهگلان دو برابر مصرف جهانی آب مصرف می کنیم


به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا فرهاد باقری مدیر آب و فاضلاب شهرستان دهگلان در مصاحبه اختصاصی با این خبرگزاری افزود :در خصوص مصرف آب در تمام فصول سال از میانگین جهانی بیشتر مصرف می کنیم وی دلیل این کار را فرهنگ پر مصرفی در جامعه عنوان و افزود در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی هستیم .
مدیر آب و فاضلاب شهری به فعالیت های عمرانی این اداره اشاره و افزود مشکل آب شرب شهر بلبان آباد تقریبا مرتفع،در دهستان سیس چاه حفر و در حال لوله گذاری هستیم،در روستای کروندان هم چاه آب شرب به مدار وصل شده است ،در دهستان قروچای هم در حال حفر چاه هستیم.
باقری در ادامه به مجتمع گزگزاره اشاره و افزود با بهره برداری از این مجتمع مشکل آب شرب پنج روستا مرتفع می شود ،ایشان در ادامه به حفر ،لوله گذاری و نصب تجهیزات سه چاه آب شرب در شهر دهگلان اشاره و اضافه نمود تابستان امسال این سه چاه به مدار آب شرب شهر متصل می شوند.
مهندس باقری در ادامه به وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهر اشاره و عنوان کرد از اعتبارات ملی بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان جهت اتمام این پروژه اعتبار اختصاص یافته است.
باقری در پاسخ به سوال خبرنگار ویرا در خصوص مشکل آب شرب طبقات سوم و چهارم مسکن مهر افزود در این زمینه و بر اساس پروتکل و قوانین آب و فاضلاب تعهد رساندن آب تا طبقات دوم را دارد و در این زمینه در زمان ارائه خدمات و عقد قرارداد با مالکین موارد مذکور به مالکین اطلاع داده می شود و لازم است مالکین با نصب تجهیزات کمکی رساندن آب به طبقات سوم و چهارم ملک خود را تسهیل کنند.

در پایان بمناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی شهرستان دهگلان تجلیل شد

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا