آموزش و پرورش

معلمان برگزیده شهرستان دهگلان معرفی شدند

با حضور جامعه آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا و با حضور دکتر رمضانی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از ۶۰ معلم برتر شهرستان دهگلان تجلیل شد.

دکتر رمضانی معاون اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم مهمترین وظیفه معلمان جامعه را امید آفرینی عنوان و در ادامه افزود:علارغم تمام مشکلات مالی دولت سیزدهم طرح رتبه بندی معلمان را اجرا کرد، البته می دانیم در اجرای نهایی این طرح کمی و کاستی های هست که امیدواریم با بررسی بیشتر کارشناسی این مشکلات مرتفع گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گریزی هم به حوادث سال ۱۴۰۱ زد و از معلمان بعنوان راهبران واقعی جامعه و چراغ همیشه روشن راه یاد کرد و افزود :آینده این کشور را معلمان با پرورش نسل آینده می سازند.

دکتر حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم ،به معلمان الگو در جامعه اشاره و افزود معلمان با رفتار ،کردار و منش خود الگوهای موفقی را در جامعه ایجاد کرده اند و برای نمونه می توان هزاره معلم را در این کشور نام برد.

معتصمی بعنوان نمونه به معلمانی اشاره کرد که فقط به خاطر دانش آموزان از جان خود گذشتند تا جان شاگردان را نجات دهند.

محمد علی محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان به مراسم روز معلم اشاره و ادامه داد محور این مراسم معلمانی هستند که در دورترین روستاها و در کلاس های چند پایه در حال انسان سازی هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان به تجلیل از ۶۰ معلم ،مدیر،معاون و… در این مراسم اشاره و ادامه داد نمایندگان برگزیده جامعه آموزش و پرورش به مرحله استانی هم معرفی شده اند که در این میان شهرستان معلم برگزیده استانی هم دارد.

در این مراسم چندین برنامه فرهنگی و هنری اجرا و در نهایت از قهرمان آسیایی نو اندازی سرکار خانم نثار هوشمند تجلیل گردید.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا