بخش بلبان آباددهگلانسیاستلیلاخ

مدیران در انجام کارها و فعالیت های عمرانی شجاع، قاطع و تسهیل گر باشند

با حضور مهندس اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی

حاج ماموستا محمدی امام جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان خواستار نظارت بیشتر مسئولین ادارات مرتبط با بازار شد و افزود شرایط و امکان سو استفاده بازار می طلبد مسئولین بیشتر از گذشته در بحث نظارت حضور داشته باشند.

پرویز اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع مدیران دستگاهها و نهادهای شهرستان دهگلان نظام را حامی مدیران شجاع ،قاطع و تسهیل گر اعلام و افزود اطمینان داشته باشید اگر شما برای خدمت به مردم شجاعانه گام بردارید و در انجام فعالیت های عمرانی تسهیل گر باشید دستگاههای نظارتی از شما و فعالیت های شما حمایت می کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلاله از برخی بانک ها افزود :با هماهنگی وزیر و مدیران عامل بانک ها و جهت کمک به اقشار آسیب پذیر وام های کوچک و قرض الحسنه را به دو شهرستان اختصاص می دهیم که گاها تعداد محدودی از مدیران و کارکنان بعضی بانک ها به جای تسهیل گری ،مردم را اذیت می کنند.

ایشان ضمن تذکر به این مدیران خواستار خدمت خالصانه به مردم شد.

اوسطی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت بهداشت و درمان دو شهرستان اشاره و افزود علارغم تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشت و درمان متاسفانه در زمینه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی از سایر استان ها عقب هستیم ،و نیاز است مدیران استانی به این مهم توجه داشته باشند.

معتصمی فرماندار دهگلان در جلسه ضمن تشکر از مدیران پر تلاش شهرستان خدمت به مردم را بالاترین ارزش عنوان و افزود دولت آیت الله رئیسی دولت خدمت است و باید تلاشکنیم در این فرصت کمبود ها را جبران کنیم.

ایشان ضمن تذکر به مدیران کم کار شهرستان گفت،کلیه فعالیت های مدیران و دستگاهها را رصد کرده و اگر مدیری کم کاری کند ،در تیم مدیریتی شهرستان جایی ندارد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا