اجتماعیاعتراضدهگلانگوناگون

مخابرات دهگلان ،اداره ای بدون مدیر

پس از بازنشسته شدن رئیس مخابرات دهگلان تا کنون مدیر جدید این اداره معرفی نشده است

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مخابرات شهرستان دهگلان از ابتدای سال بدون مدیر و حتی سرپرست اداره می شود.

بودلایی مسئول مخابرات دهگلان که این مسئولیت را قریب به سه سال بر عهده داشت اواخر سال ۱۴۰۱ بازنشسته شد و از آن تاریخ به بعد این اداره بدون مدیر است.

اداره ای که با بسیاری از ادارات دیگر مرتبط است و فعالیت های مخابراتی شهر و روستاهای دهگلان نیز به نوعی با این اداره در ارتباط است ،احتمالا برای مدیران استانی دارای جایگاه و ارزش زیادی نیست که بعد از یک ماه هنوز هم برای تصدی مدیریتش فکری نکرده اند.

صد البته قابل ذکر است که این اداره علارغم تبدیل شدن به شهرستان دو دهه است که زیر نظر مخابرات قروه اداره شده و در حال حاضر فاقد چارت شهرستانی است.

برای پیگیری موضوع شکستگی گاه و بی گاه آب شرب این اداره مراجعه کرده بودیم که متوجه شدیم که مدت یک ماه است اداره بدون مدیر است ،مساله ای که می طلبد فرماندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس وارد عمل شده و آن را پیگیری بنمایند

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا