اجتماعیدهگلان

محلات را محور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهیم کرد

سرهنگ ولی یی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا،سرهنگ ولی یی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان در دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان این موضوع از تلاش خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی ،تولید محتوا و کمک به پیشگیری از آسیب ها اجتماعی تجلیل و در ادامه اضافه کرد.

اگر محلات را محور قرار دهیم می توان به نتیجه امیدوار تر بود.

سرهنگ حیدری نیا جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان دهگلان هم به رسانه و نقش مفید آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره و اضافه کرد که لازم است در این زمینه صدا و سیما و ائمه جمعه و جماعت هم در حوزه اطلاع رسانی بیشتر از گذشته در میدان باشند.

جبار مفاخری مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج شهرستان به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات شهرستان اشاره و افزود با همکاری هنرمندان و اصحاب رسانه در زمینه پیشگیری اقدامات مهمی در سطح شهرستان انجام شده است.

کمال کریمی،افشین مرادی،توکلی و مرتضی یوسفی در حوزه تولید محتوا و تولیدات انجام شده به اظهار نظر پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا