اجتماعیگوناگونلیلاخ

فرهنگ سازی و نقش مردم در مبارزه با مواد مخدر مهم و راهگشاست

با حضور معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری ویرا با حضور فرماندار و سرهنگ ولی ئی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

معتصمی فرماندار دهگلان در این جلسه به فرهنگ سازی و ایفای نقش مردم در مبارزه با مواد مخدر اشاره و افزود در صورتی که همه به مسئولیت خود عمل کنند می توان به ریشه کنی مواد مخدر در جامعه امیدوارتر بود.

ایشان در ادامه افزود ۹۹ درصد از جرائم که در جامعه با آن درگیر هستیم به نوعی با مواد مخدر گره خورده است.

سرهنگ ولی ئی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان هم در این جلسه به نقش و حضور سمن ها در فرهنگ سازی اشاره و افزود برای پیشگیری و مبارزه نیازمند فرهنگ سازی هستیم .

سرهنگ ولی ئی به نقش و تاثیر رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و یا رشد این آسیب در جامعه اشاره و افزود دشمن با شمشیر تیز و برنده به جان نسل سازنده ی ما آمده است پس نیاز است ما هم در این زمینه برای این نبرد نابرابر آماده باشیم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا