دسته‌بندی نشده

غرس یک میلیارد نهال در کشور

توسط فرماندار دهگلان رسانه ای شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا جلسه هماهنگی برنامه ای هفته درخت کاری در فرمانداری دهگلان برگزار شد.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان در این جلسه با بیان دستور رئیس جمهور جهت غرس یک میلیارد درخت در سطح کشور ،شرایط محیطی و اقلیم شهرستان را مساعد کشت نهال دانست و در ادامه افزود انتظار می رود با حضور و تلاش کلیه ادارات و انجمن ها و مردم در منطقه شاهد تغییر محسوسی باشیم .

فضلعلی قادری رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهگلان در ادامه به کاشت قریب به ۴۰۰۰۰ نهال تجاری صنوبر در هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان دهگلان اشاره و در ادامه افزود:در زمینه کاشت درختان تجاری در شهرستان اتفاقات مفیدی افتاده است و در حال حاضر قریب به ۵۰ هکتار درخت ستان، درختان تجاری صنوبر ایجاد شده است و در سال آینده نیز تفاهم نامه ایجاد ۵۰ هکتار درخت ستان منعقد شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان در پایان اضافه کرد که در هفته منابع طبیعی بالغ بر ۱۵۰۰۰ نهال در بین اقشار مختلف مردم شهرستان توزیع خواهد شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا