اجتماعیدهگلانعمرانفرمانداری

سوت قطار نزدیک تر از همیشه

استاندار کردستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهگلان، استاندار کردستان از افتتاح مگا پروژه راه آهن تهران-همدان – سنندج با ارزش بیش از ۱۵هزار میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه چشم انتظاری بیش از۱۸ ساله کردستانی ها برای شنیدن سوت قطار به ایستگاه آخر رسیده است؛ افزود: به هنگام شروع به کار دولت سیزدهم این ابر پروژه بعد از گذشت ۱۸ سال عملیات ساخت تنها ۶۳درصد پیشرفت فیزیکی داشت؛ اما دریک سال گذشته با عملیات جهادی پیشرفت فیزیکی این پروژه مهم ریلی به ۹۶درصد رسیده است.
او با اعلام اینکه هم اکنون در چند جبهه و شیفت کاری عملیات راه آهن همدان – سنندج در دست اجراست؛ ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان مهرماه سال جاری با حضور ریاست جمهوری افتتاح و با اعزام نخستین کاروان مسافر به مشهدمقدس، به خط سراسری راه آهن کشور متصل شود.
 

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا