روستاکشاورزی

دهیاران عامل تحرک،پویایی و توسعه روستاها هستند

مدیر کل دفتر امور روستایی عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا بمناسبت روز دهیار از دهیاران دو بخش مرکزی و بلبان آباد دهگلان تجلیل شد.

در این مراسم که مهندس اوسطی نماینده مردم در مجلس،دکتر معتصمی فرماندار دهکلان،دکتر بهرامی مدیر کل دفتر امور روستایی،بخشداران دو بخش و جمعی از مدیران حضور داشتند دکتر بهرامی به نقش دهیاران در توسعه روستاها اشاره و افزود :دهیاران مهمترین عامل تحرک ،پویایی و توسعه در روستاها هستند.

مدیر کل دفتر امور روستایی با عنوان کردن خدمات نظام در روستاها به اجرای طرح های هادی در روستاها اشاره و ادامه داد در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در استان انجام گرفته است و با تلاش بخشداران و دهیاران، شهرستان دهگلان در زمینه توسعه و آبادانی روستاها پیشرو است.

در ادامه احمدی دهیار روستای تلوار ،مفاخری دهیار باشماق،طهماسبی دهیار طهماسب قلی و امیری نماینده شورای بخش به اظهر نظر در زمینه های مختلف پرداختند.

در این مراسم از دهیاران و فعالین حوزه روستا تحلیل شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا