بخش بلبان آبادبهداشت و درماندهگلان

در صورت رفع مشکل نیروی انسانی پاییز ۱۴۰۱ بخش جراحی و اتاق عمل بیمارستان دهگلان فعال خواهد شد

مشکل نوبت دهی سونوگرافی بیمارستان دهگلان مرتفع گردید

‍ به گزارش خبرگزاری ویرا دکتر رمضانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان در مصاحبه اختصاصی بمناسبت روز خبرنگار از توسعه زیر ساخت های درمانی شهرستان دهگلان خبر داد و افزود پروژه اورژانس بیمارستان دهگلان در حال بازسازی است و بزودی تحت های این اورژانس افزایش می یابد.

ایشان در ادامه به افزایش پزشکان مستقر در اورژانس اشاره و اضافه کرد در صورت نیاز و پیک مراجعه به اورژانس تعداد پزشکان به دو نفر افزایش می یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از رفع مشکل نوبت دهی سونوگرافی خبر داد و افزود مشکلات مرتفع و آماده ارائه خدمات در بخش دولتی و خصوصی به مردم هستیم

دکتر رمضانی در ادامه به فعالیت حوزه خبر اشاره و افزود : رسالتی مهم و بزرگ بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران است و وظیفه یک خبرنگار ثبت و رصد وقایع و انعکاس و بیان آن بطور کامل و واضح و روشن برای جامعه است ایشان عنوان کرد که شبکه بهداشت و درمان به سه شاخه درمان ، بهداشت و فوریت های پزشکی تقسیم می

شود که شاخه بهداشت دارای خانه های بهداشت در سطح شهر و ۷ مرکز بهداشت نیز می‌باشد .
در شاخه درمان نیز با دارا بودن یک بیمارستان که به بخش های داخلی ، اطفال ، دیالیز ، کلینیک ، آزمایشگاه و اورژانس تقسیم شده و فعالیت میکنند و در شاخه فوریت های پزشکی در حال حاضر دارای ۳ فوریت پزشکی هستیم .
ایشان خاطرنشان کردند که ارائه خدمات در بیمارستان ۲۴ ساعته بوده و در بخش اورژانس نیز ۷ پزشک مشغول خدمت رسانی به بیماران بوده و نیز از ساعت ۹ الی ۱۲ شب ۲ پزشک برای معاینه در بیمارستان حضور دارند .
وی افزود : در کلینیک بیمارستان نیز بخشهای داخلی ، اطفال ، روانپزشک که بصورت کامل و در طول هفته حضور خواهند داشت.در بخش داخلی و اطفال ۲ متخصص بصورت ۱۵ روزه مشغول خدمت رسانی می باشند. در بخش زنان نیز دارای متخصص زنان بمدت ۵ روز در طول هفته را داریم. جراح نیز یک روز در هفته را در بیمارستان پوشش داده و مشغول هستند ، در بخش اکولوژی و فوق تخصصی سرطان ، دو هفته یکبار را در کلینیک و در بخش رادیولوژی بصورت کامل در کلینیک بیمارستان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهرستان با وجود اینکه ۴۲ تخت خوابی بوده و لیکن ۳۱ تخت آن فعال می‌باشد اضافه نمود : متأسفانه بیمارستان فاقد بخش جراحی بوده در حالیکه بخش جراحی از الزامات موجود در یک بیمارستان بشمار میرود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان در ادامه در مورد بیماری کرونا ، این بیماری را یک بیماری ناشناخته عنوان کردند و گفتند که کرونا در جامعه رو به سمت عادی انگاری رفته و در حالیکه در پیک هفتم این بیماری قرار داریم و با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت زرد و هشدار قرار گرفته ، از همشهریان تقاضای رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص استفاده از ماسک و اقدام به واکسن دوز یادآور نمایند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا