بانوانبخش بلبان آبادبهداشت و درماندهگلانشهرداریفرمانداریفرهنگیلیلاخهنریورزشی

در سال۱۴۰۱ قریب به ۸۵میلیارد تومان صرف عمران و آبادانی در شهرستان دهگلان خواهد شد

مهندس اوسطی در جمع اعضای کمیته برنامه ریزی خبری کرد

به گزارش خبرگزاری ویرا ۸۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ در حوزه های مختلف شهرستان هزینه خواهد شد.

حاج ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی دهگلان این دشت حاصلخیز را بستری مناسب برای کار،تولید و اشتغال عنوان و از مدیران خواست از بسترهای موجود برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنند

مهندس اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان این خبر افزود : مدیران بصورت جهادی و مطالبه گر در میدان باشند و با مطالبه اعتبارات شهرستانی از مدیران کل و با توجه به شرایط اقلیمی نسبت به استارت و به نتیجه رساندن پروژه های مختلف اقدام کنند.

نماینده مردم در مجلس مهمترین دغدغه را توسعه زیر ساخت در شهرستان عنوان و اضافه کرد در صورت تکمیل زیر ساخت ها بسترهای مناسب اشتغال،رفاه و آرامش مردم فراهم می شود.

ایشان در ادامه به بحث راههای روستایی گریزی زد و ضمن تذکر خواستار تسریع در پیمان سپاری و شروع عملیات های اجرایی راهسازی در مناطق مختلف شد.

دکتر معتصمی فرماندار دهگلان هم ضمن اشاره به بندهای مهم و مختلف توزیع اعتبارات در بخش های مختلف به توزیع عادلانه اعتبارات در بخش های مختلف اشاره و عنوان کرد امیدواریم تخصیص ها صددرصدی باشد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

فرماندار دهگلان در ادامه توسعه راههای روستایی ،عمران در روستاها ،آموزش و پرورش،کشاورزی ،بهداشت و درمان ،فرهنگ و هنر و… را از اولویت های توزیع اعتبارات در شهرستان عنوان و اضافه کرد امیدواریم با تزریق اعتبارات ویژه سفر ریاست محترم جمهوری در فعالیت های مختلف شهرستان شاهد جهش چشمگیری باشیم.

دکتر محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه استان ،مدیران و روسای ادارات مختلف در دفاع از طرح ها و پروژه های خود به ایراد سخن پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا