دهگلان

خدمت به مردم مهمترین رسالت و وظیفه مسئولین است

مسکن و اشتغال مهمترین مطالبات جوانان در منطقه است

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا حاج ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تاکید به اهمیت حضور به موقع مسئولین در بین مردم ،شناسایی مشکلات و تلاش در رفع مشکلات بویژه اقشار آسیب پذیر ،به خدمات نظام در شهر و روستاها اشاره کرد و افزود در طول مدت پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده است.

امام جمعه دهگلان در ادامه به پاره ای از مشکلات موجود در جامعه اشاره کرد و افزود لازم است مسئولین با درایت نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند،حاج ماموستا محمدی مهمترین مطالبه و دغدغه جوانان و نسل امروز را اشتغال و مسکن عنوان کرد.

امام جمعه دهگلان در بخش دیگری از خطبه های این جمعه به ملاقات با رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور اشاره و افزود در کل این دیدارها به مشکلات منطقه و مطالبات مردم اشاره و خواستار رفعت اسلامی مسئولین با جوانانی شده این که گاها به علت غفلت در اعتراضات و اغتشاشات حضور داشته اند.

در خطبه های نماز جمعه امروز حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم همچون بسیاری از نمازهای جمعه حضور داشت و از نزدیک با مردم دیدار های حضوری داشت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا