بهداشت و درماندهگلانلیلاخ

خدمات رایگان کاروان سلامت در روستاهای دهگلان

خدمات رایگان کاروان سلامت در روستاهای دهگلان با هدف کمک به بهداشت،درمان و آموزش

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان بمناسبت هفته وحدت کاروان سلامت با همکاری جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان و با حضور پزشک عمومی ؛ ماما ؛ تکنسین دارویی و داوطلبان جمعیت جهت خدمات درمانی با هدف بهبود سطح سلامت محرومان ؛ ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق کم برخوردار؛ ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی اعزام شدند.


سیروس محمد زاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان با بیان این خبر در ادامه افزود در این کاروان ۴۰ نفر از اهالی توسط پزشک ویزیت و داروی رایگان به انها تحویل داده شد.
۱۰ نفر توسط ماما ویزیت ؛ ۳۰ نفر تست فشار خون انجام شد .۶۰ نفر آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و به ۲۰ نفر از دانش آموزان این روستا بسته لوازم التحریر و نوشت افزار اهدا شد .
این کاروان با همکاری ۱۰ نفر از داوطلبان و کارکنان و رئیس شعبه و مشارکت شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار گردید.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا