اجتماعیدهگلانفرهنگی

خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند

در دیدار اصحاب رسانه با جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر عنوان شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا مفاخری جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان در دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان دهگلان خبرنگاران را چشم بصیر و بینای جامعه عنوان و افزود :خبرنگاران با تولید خبر و محتوا همچون پلی بین مردم و مسئولین عمل می کنند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از خبرنگاران بعنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر یاد کرد و افزود اقدامات شما،در زمینه آگاه سازی بیشتر در جامعه مصادق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

مفاخری در ادامه به فعالیت های خبرگزاری بین المللی ویرا و گزارش های تولید و پخش شده در صدا و سیمای استان کردستان ،شبکه های سراسری و حضور در خبرگزاری های معتبر کشور و جهان اشاره و افزود با تلاش جهادی تیم خبری شهرستان ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه شهرستان به استان ،کشور و جهان معرفی شد و این مدیون تلاش جهادی و هنرمندانه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان است.

در ادامه مرتضی یوسفی ،افشین مرادی،کمال کریمی،و محمد خالدیان هر کدام به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا