دهگلانلیلاخ

جذب نیرو در لاستیک بارز قانونمند و ضابطه مند نیست

در خطبه های نماز جمعه عنوان شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از پایگاه خبری امام جمعه دهگلان،حاج ماموستا محمدی در خطبه های این جمعه ضمن تقدیر از فعالیت های بنیاد مسکن خواستار توجه بیشتر به مجموعه متقاضیان طرح بنیاد مسکن شد و در ادامه افزود:از خیرین محترم دعوت می کنم هم جهت اعطای زمین وکمک به طرح های بنیاد مسکن وحساب ( ۱۰۰ ) امام ( ره) پیش قدم شوند توجه به این خیرات واحسان کلید جنت و راه رضایتمندی خداوند متعال است.

امام جمعه دهگلان در ادامه به کارخانه های شهرک صنعتی شهرستان دهگلان که از ظرفیت ها وخدمات ( گاز .برق. خاک و آب ) این شهرستان استفاده می نمایند اشاره و اضافه کرد، متاسفانه گردش مالی این صنایع در شهرستان واستان نبوده وعملا غیر از دردسر وآلودگی صوتی و زیستی نفع چندانی نداشته اند ودر جذب جوانان بیکار دهگلان ومنطقه که بسیاری از آنها دارای مدرک ( لیسانس و فوق لیسانس ) بوده وجویای کار هستند کمتر به کار گیری می شوند که این روند شایسته ومقبول نمی باشد.

حاج ماموستا محمدی در ادامه گریزی به فعالیت و نحوه جذب نیرو در کارخانه لاستیک بارز کردستان زد و افزود:این کارهانه یکی از هدایای مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) است که جای افتخار است اما متاسفانه جذب نیروهای آن قانون مند وضابطه مند نبوده وعملا جوانان ما در آنجا بکارگیری نشده ودر طول سه سال نامه نگاری تعداد اندکی از جوانان این شهر موفق به جذب در این کارخانه شده اند. روابط عمومی ضعیف. عدم وضعف پاسخگویی به مطالبات مردم. جذب نیروی انسانی از شهرهای دیگر وبصورت رانتی و ویژه. عدم تعهد در اجرای قانون جذب و عدم توجه به معیار جذب شهرستانی. ضعف عملکرد وغیر همسویی با مسؤلان شهرستانی. وعدم مشارکت در کارها وطرح های حمایتی شهرستانی. مدریت ضعیف وغیر کارشناسی وغیر پاسخگو در آن همگی از مشکلات این کارخانه است که در ملاقات جناب استاندار کردستان همگی این موارد را بیان واز فرماندار محترم ومعزز شهرستان به عنوان نماینده محترم عالی دولت در شهرستان تقاضای پیگیری این مطالبات را داریم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا