آموزش و پرورشاجتماعیبخش بلبان آباددهگلانفرمانداریفرهنگیگوناگونهنریورزشی

جامعه به جوانان مطالبه گر ،پویا و شاداب نیازمند است

فرماندار دهگلان در جمع جوانان برتر رشته های مختلف عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا بمناسبت هفته جوان نشست جوانان برتر شهرستان با فرماندار و مدیران ادارات متولی برگزاری شد.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان در این نشست ضمن تاکید بر انرژی ،خلاقیت و پویایی جوان،از آنها خواست زیر چتر قانون مطالبه گر باشند.

معتصمی در ادامه به مشکلات موجود در زمینه اقتصادی اشاره کرد و افزود ما هم مشکلات را حس می کنیم و می دانیم دشمنان با تمام قوا در حال دشمنی هستند ،صد البته دشمن از اوایل انقلاب و در جبهه های مختلف مردم را مورد تهدید قرار داده است نامبرده به نکته مهمی اشاره کرد که برای هر کدام از صندلی های مدیریت در این کشور ما دهها شهید هدیه کرده ایم .

فرماندار دهگلان جوانی را یکی از مهمترین نعمت های خداوند متعال عنوان و به جوانان توصیه کرد در این زمان کوتاه مملو از فرصت ،ارزش و توان روحی و جسمی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

معتصمی در ادامه به مجموعه فعالیت های دولت در یک سال گذشته با محوریت جوانان اشاره و افزود در این مدت کوتاه پروژه های مهمی در حوزه ورزش و جوان تعیین تکلیف گردید که مهمترین آنها افتتاح و بهره برداری از پیست دو میدانی،زمین و چمن های ورزشی در سطح شهر و روستاهای دهگلان اشاره و اضافه کرد در دهه فجر هم کلنگ ساخت سالن ورزشی بلبان آباد به زمین زده شد.

معتصمی در ادامه وعده داد که پیگیر پروژه های ناقص شهرستان از جمله مجتمع فرهنگی و هنری ،کتابخانه عمومی،مجتمع کانون شهید مطهری و سایر پروژه ها خواهد شد.

در ادامه رضایی معاون عمرانی فرماندار ،امین پناه رئیس ورزش و جوانان ،محمدی مدیر آموزش و پرورش،جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،مفاخری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ،حسبن پناهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جوانان مطالبه گر به ایراد سخن و در موارد مختلف به تبادل نظر پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا