کشاورزی

تولید ۵۰۰ هزارتن انواع محصولات کشاورزی در دهگلان

بهره برداری از طرح های کشاورزی با حضور فرماندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا بمناسبت هفته جهاد کشاورزی از ده طرح کشاورزی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی، بهبود تولیدات گیاهی ، آب و خاک و شیلات با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد تومان در دهگلان بهره برداری بعمل آمد.
اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در مراسم بهره برداری از این طرح ها از دهگلان بعنوان مهمترین قطب تولید انواع محصولات کشاورزی در استان کردستان یاد کرد و در ادامه افزود این شهرستان سالانه بالغ بر 500000 تن انواع محصولات کشاورزی را تولید می کند که با این رکورد این شهرستان دومین تولید کننده مصولات کشاورزی در استان کردستان است و نقش بسیار مهمی در تولید محصولات استراتیژیک دارد.

یعقوب نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهگلان در آیین افتتاح این طرح ها دهگلان را یکی از قطب های تولید گندم،سیب زمینی،کلزا و… عنوان و ادامه داد توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی از مهمترین برنامه های جهاد کشاورزی است.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا