ورزشی

توسعه ورزش عامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

در جمع شورای ورزش دهگلان عنوان شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی دهگلان ویرا
درویش قادری شهردار دهگلان در جمع مسئولین هئیت های ورزشی شهرستان دهگلان با بیان مطلب افزود: در صورت توسعه فعالیت های ورزشی و اضافه شدن زیر ساخت های ورزشی می توان به کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان امیدوار تر بود.
شهردار دهگلان در ادامه به تلاش شهرداری برای توسعه فضاهای ورزشی اشاره و افزود در طول تابستان و بصورت داوطلبانه دو فضای ورزشی چمن مصنوعی آموزش و پرورش را زیر سازی و آماده سازی کردیم و در هر جا هم که لازم باشد به توسعه فضاهای ورزشی شهرستان کمک می کنیم.
اعضای شورای اسلامی شهر هم که اکثرا از طیف ورزشکار شهرستان هستند به بیان دیدگاههای خود در زمینه توسعه فضاهای ورزشی شهر پرداختند.
امین پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تجلیل از همکاری و همراهی شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری ،شهرداری ، شوراهای شهر و روستا را بازوهای توانای ورزش عنوان و افزود در صورتی که شهرداری در میدان توسعه زیر ساخت های ورزشی و حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی نباشد عملاً کار مفیدی انجام نخواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه خواهان همکاری و تعامل بیشتر ورزش و جوانان ،شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برگزاری مسابقات و گردهمایی های ورزشی در سطح شهرستان شد.
روسای هئیت های ورزشی هم در این دیدار صمیمی به بیان دغدغه و مطالبات خود پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا