اجتماعیدهگلانعمرانفناوری

توسعه در بارز باعث اشتغال ۵۰۰ نفر دیگر خواهد شد

معاون اقتصادی استاندار رسانه ای کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا نوری معاون اقتصادی استاندار کردستان امروز از کارخانه لاستیک کردستان بازدید و خبر احداث فاز توسعه ای این کارخانه را رسانه ای کرد فاز توسعه ای به سه بخش تقسیم می شود که فاز اول توسعه کارخانه با اشتغال زایی ۶۰ نفر اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و در نهایت با تکمیل فازهای توسعه زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر در این کارخانه فراهم خواهد شد.

کاوه مفاخری مدیر عامل لاستیک بارز کردستان در حاشیه بازدید معاون اقتصادی استاندار کردستان به اشتغال زایی ایجاد شده در منطقه اشاره و در ادامه افزود در حال حاضر بیشتر از ۸۵۰نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند،که تمام این افراد در رده های مختلف کارشناسی و کارگری بومی استان کردستان هستند.

مدیر عامل لاستیک بارز کردستان در ادامه به توسعه بارز کردستان اشاره و ادامه داد توسعه در بارز کردستان در سه فاز تعریف شده است که در حال حاضر در حال ساخت بنا و ابنیه مورد نیاز هستیم،خرید ماشین آلات مورد نیاز هم سفارش گذاری شده است.

کاوه مفاخری در پایان به بازگشت گردش مالی کارخانه به داخل استان اشاره و افزود: موفق شدیم ظرف یک سال گذشته بالغ بر ۵۰ درصد از گردش مالی کارخانه را به بانک های استان انتقال دهیم و این روند تا ۷۰ درصد هم ادامه خواهد داشت.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا