اجتماعیعمرانفرهنگی

توجه به تسهیل تردد معلولین نیازی فوری!

در جمع اعضای کمیته مناسب سازی معابر دهگلان عنوان شد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا چهارمین جلسه کمیته پیگیری و هماهنگی مناسب سازی معابر و اماکن عمومی شهرستان دهگلان با حضور رضایی معاون عمرانی فرماندار و روسای کمیته های تخصصی و ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

رضایی معاون عمرانی فرماندار توجه به تسهیل تردد معلولین و توجه بیشتر ادارات متولی را از مهمترین برنامه های عمرانی در سطح شهر عنوان و اضافه کرد از گذشته در این زمینه کم کاری شده است و لازم است بصورت جدی این کار در دستور ادارات متولی قرار گیرد.

رسولی رئیس بهزیستی دهگلان هم در این جلسه به مجموعه اقدامات انجام گرفته در یک سال گذشته در شهرستان اشاره و اضافه کرد در شهرستان بالغ بر ۱۱۰۰ معلول زندگی می کنند که توجه به رفاه و ارائه خدمات به آنها به افزایش رضایت عمومی در جامعه می انجامد .

رئیس بهزیستی دهگلان در ادامه به خدمات انجام به جامعه معلولین شهرستان اشاره کرد و افزود تلاش کرده ایم با تمام امکانات موجود در خدمت جامعه هدف باشیم.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا