دسته‌بندی نشدهروستاکشاورزیلیلاخنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

تولید،کار و تلاش راه حل مشکلات است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا پرویز اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای اسلامی بخش بلبان آباد به تلاش برای تولید ثروت در کشور اشاره کرد و افزود ما باید به توسعه تولید در کشور کمک کنیم.

پرویز اوسطی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به تلاش برای توسعه دو شهرستان اشاره کرد و افزود با تمام توان در قریب به سه سال برای توسعه زیر ساخت ها و رفع مطالبات تلنبار شده از گذشتهتلاش کرده ایم.

اوسطی به اتفاقات خوشایند در طول چند سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد بعنوان نماینده مردم در کمسیون تلفیق حضور داشته و چند مطالبه مهم کشاورزان را به قانون تبدیل کردیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان به بحث یارانه کود کشاورزان در قانون اشاره کرد و افزود دولت تصمیم داشت ۴۲ هزار میلیارد تومان را از بحث یارانه حذف کند که توانستیم همکاران را قانع کنیم و کماکان این یارانه به بحث کشاورزی و تامین کود اختصاص یافته است.

در بحث امهال وام های کشاورزی هم توانستیم به کشاورزان کمک بسزایی بکنیم، جریمه ،دیرکرد و پرداخت وام های کشاورزی را مجدد امهال کردیم که این تلاش می تواند کمک حال وضعیت موجود کشاورزان باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گریزی به پروژه های شهرستان زد و از انتقال آب سد قوچم دفاع کرد و افزود روزانه بالغ بر ۵۰۰ متر لوله گذاری انجام می شود و آب این سد تابستان امسال به دهگلان خواهد رسید.

پرویز اوسطی به اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اتمام پروژه سد قوچم اشاره و افزود این تسهیلات با ضمانت دولت به پروژه سد قوچم اختصاص یافته است.

نماینده مردم به طرح توسعه شهرک صنعتی دهگلان اشاره کرد و ادامه داد اعتبار این طرح ها را به صورت ملی جذب کرده ایم.

پرویز اوسطی در ادامه از تلاش های انجام شده برای احداث پروژه تعریض راه بلبان آباد -دهگلان اشاره کرد و از مقاومت دولت برای تعریف پروژه جدید خبر داد و اضافه کرد با تدبیر انجام گرفته و در قالب تفاهم نامه بین راهداری ،معادن،شهرداری ها این پروژه را به سرانجام خواهیم رساند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا