اجتماعیبانواندهگلانفرهنگیگوناگونلیلاخ

با توجه به سیاست دولت بهزیستی از خانواده های دارای فرزندان دو قلو و چند قلو حمایت می کند

بهزیستی از خانواده های دارای فرزندان دو قلو و چند قلو حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا رسولی رئیس اداره بهزیستی دهگلان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و بمناسبت هفته بهزیستی با بیان این خبر افزود با توجه به سیاست های دولت بهزیستی شهرستان از خانواده های دارای فرزندان دو قلو و چند قلو حمایت می کند .

ایشان در ادامه به خدمات بهزیستی اشاره و افزود این سازمان بالغ بر ۱۷۰ خدمت را به افراد تحت پوشش خود ارائه می نماید .

رئیس بهزیستی دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهرستان اشاره و افزود قریب به ۱۲۰۰ نفر دارای معلولیت های مختلف در شهرستان تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان دهگلان هستند.

رسولی به برون سپاری خدمات در بهزیستی اشاره و افزود بالغ بر ۹۰۰ پرونده افراد تحت پوشش برون سپاری شده و به مراکز تحت نظر بهزیستی در شهرستان سپرده شده است.

ایشان در ادامه به مراکز مجاز و تحت نظارت بهزیستی در حوزه اعتیاد اشاره و افزود دو کمپ ترک اعتیاد و یک مرکز مشاوره در این زمینه در شهرستان موجود است.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری ویرا با این عنوان که چرا علارغم تلاش سازمان های متولی کماکان شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم ،افزود :پروسه ترک و بازگشت یک پروسه طولانی و پیچیده است که نیازمند همکاری مردم و دستگاههای متولی و مهمتر از همه فرهنگ سازی است که این مهم با کمک رسانه ها محقق می شود.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا