بهداشت و درمانفرمانداریگوناگون

اولین جراحی در اتاق عمل بیمارستان دهگلان انجام شد

رئیس بیمارستان دهگلان عنوان کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا پس از سال ها انتظار و پیگیری، اولین عمل در اتاق عمل بیمارستان دهگلان انجام شد.

فرامرزی رئیس بیمارستان دهگلان با بیان این خبر افزود پس از پیگیری های مداوم در طول چند سال گذشته و با موافقت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای اولین بار عمل جراحی در این بیمارستان و توسط اکیب پزشکی و حضور جراح و متخصص بیهوشی انجام شد.

دکتر سمیه احمدیانی جراح زنان و زایمان که سرپرستی این عمل جراحی را در بیمارستان دهگلان بر عهده داشت، ضمن تاکید بر آمادگی جهت ارائه خدمات به مردم منطقه به امکانات موجود در بیمارستان دهگلان اشاره و ادامه داد این بیمارستان دارای زیر ساخت مناسب است و در صورت انجام هماهنگی های لازم در سال آینده این اتاق عمل آمادگی انجام عمل های بزرگ تر را نیز داراست.

بیمارستان شهدای دهگلان دارای اتاق عمل مجهز و نیروی کارآزموده است و در صورت تخصیص نیروی متخصص جراح و بیهوشی امکان انجام عمل های اورژانسی را نیز داراست.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا