دهگلانعمرانفرمانداری

اولیماتوم فرماندار به مدیران پروازی

طی تذکر جدی به مدیران و در جلسه شورای اداری مطرح گردید

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا فرماندار دهگلان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان که برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ در سالن تازه تاسیس فرمانداری این شهر برگزار شد با مدیران پروازی این شهر اتمام حجت کرد و از آنها خواست تا پایان خرداد ماه وضعیت خود را برای اقامت در شهرستان روشن کنند.

در ابتدای این جلسه حاج ماموستا محمدی امام جمعه دهگلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع ،قاطع و بهنگام مردم در راهپیمایی روز قدس از مدیران شهرستان خواست که قدر این مردم را دانسته و تدابیر لازم جهت خدمات بهتر به مردم را در نظر بگیرند.

در ادامه حمید معتصمی فرماندار دهگلان از همت دولت برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه کاره شهرستان خبر داد و در ادامه افزود ما به مدیران جهادی و پای کار نیاز داریم و مدیری که از شهرستانی دیگر صبح می آید و ظهر در فکر رفتن به شهری دیگر است در تیم مدیریتی شهرستان جایی ندارد.

فرماندار دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و افزود علارغم مشکلات زیرساخت های اولیه این اقدام بزرگ ملی در شهرستان فراهم شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همکاری و تعامل بیشتر بانک ها برای تسهیل در امر ارائه تسهیلات به مردم شد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا