عمرانلیلاخنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

اعتبارات جهشی جهت رفع تنش آبی در روستاها

توسط نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خبری گردید

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا مهندس پرویز اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع روستاهای بخش مرکزی با بیان این خبر افزود بر این اساس۴۷ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع تنش آبی و آبرسانی در قالب ۷ مجتمع هزینه خواهد شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته اشاره کرد و افزود در زمینه جذب اعتبارات طرح عادی در بین ۳۱ بخشداری استان کردستان بخشداری بخش مرکزی توانست بیشترین اعتبارات طرح های هادی را در بخش مرکزی جذب و هزینه کند.

پرویز اوسطی در ادامه به تامین لوله فاضلاب اشاره کرد و از جهش چند برابری تامین لوله فاضلاب برای روستاها اشاره و افزود این مقدار لوله بین روستاهای بخش مرکزی و بلبان آباد جهت دفع فاضلاب بصورت بهداشتی توزیع شده است.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از توزیع کود کشاورزی در بین کشاورزان دو شهرستان هم اشاره و افزود در این زمینه هم نسبت به گذشته در حوزه توزیع کود شیمیایی رکورد زدیم و توانستیم کلیه نیازهای کشاورزی شهرستان را مرتفع کنیم .

مهندس اوسطی در ادامه به حوزه راههای روستایی هم گریزی زد و ادامه داد ۷ روستا را صرفا با یک تعامل بین بخشی توانستیم زیر سازی کنیم و مشکلات تعداد زیادی از روستاها محروم را مرتفع کنیم و در پایان به اراده ایجاد شده برای اتمام آسفالت راههای روستایی طی دو سال آینده در دو شهرستان خبر داد و اضافه کرد در صورت همکاری پیمانکاران این وعده را محقق خواهیم کرد.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا