حوادثروستالیلاخنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

استقرار پایگاه امداد جاده ای ثابت دهگلان تثبیت شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان رسانه ای کرد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر دهگلان مجوز پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راه قاضی آباد در مسیر دهگلان به کامیاران صادر شد
طیب مرادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان از صدور مجوز پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری سه راه قاضی آباد در محور دهگلان به کامیاران خبر داد.

طیب مرادی گفت : بعد از سالها فعالیت جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان به صورت پست موقت امداد و نجات با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولین شهرستانی و استانی، مجوز پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری برای شهرستان دهگلان بعد از مدت ها صادر شد.
رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه اظهار کرد : با توجه به اهمیت امداد و نجات در حوادث و حادثه خیز بودن محور دهگلان به کامیاران به خصوص محور دهگلان به بلبان آباد استقرار پایگاه ثابت امداد و نجات بین جاده ای در این مسیر امری ضروری می باشد.
وی افزود : با توجه به قرار گرفتن محور دهگلان به کامیاران که در مسیر تردد خودرو های باربری و کشاورزی بوده باعث بروز تصادفات جاده ای می باشد که اسقرار پایگاه ثابت امداد و نجات در این محور ضروری است.
رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد : استقرار پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری سه راه قاضی آباد در شهر بلبان آباد می تواند موجب کاهش زمان دسترسی عوامل امدادی و خدمات رسانی به مصدومان سوانح و تصادفات جاده ای و انتقال سریع آنها به مراکز درمانی می شود همچنین پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راه قاضی آباد می تواند محور های دهگلان به بلبان آباد دهگلان به موچش دهگلان به کامیاران و جاده فرعی دهگلان به قروه را پوشش دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان ضمن تبریک به نجاتگران و امدادگران از کمک و پیگیری های مکرر نماینده محترم مجلس شهرستان های دهگلان و قروه ،فرماندار،مدیر عامل جمعیت هلال احمر و همچنین تمامی مسئولین استانی و شهرستانی که در امر صدور مجوز پایگاه امداد و نجات بین جاده ای سه راه قاضی آباد دست داشتن کمال تشکر را دارم.


جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در شهرستان دهگلان آغاز کرده است

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا