اجتماعیاعتراضدهگلانشهرداریعمرانمنابع طبیعی

احداث میدان یا دوربرگردان ابتدای بلوار امام شافعی(ره)دهگلان در هاله ای از ابهام

فتحی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای از پیشنهاد احداث طرح دور برگردان در ابتدای بلوار خبر داد

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا به نقل از خبرنگار فارس از دهگلان قریب به یک سال است طرح احداث میدان یا دور برگردان در انتهای بلوار امام شافعی(ره)بین ادارات متولی دست به دست می شود.

فتحی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دهگلان به برنامه شهرداری برای احداث میدان در این مسیر اشاره کرد و در ادامه افزود: طرح احداث این میدان در شورای ترافیک استان به دلیل مشکلات فنی و آئین نامه‌ای رد شد.رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دهگلان در ادامه به پیشنهاد احداث دور برگردان در این مسیر اشاره و ادامه داد در صورت پیشنهاد شهرداری و تائید توسط شورای ترافیک شهرستان و استان این طرح قابلیت اجرایی دارد.

فتحی در پایان به نصب علائم هشدار دهنده و شب نما بر روی نیوجرسی ها اشاره و ادامه داد امسال در ورودی شهر حدفاصل شهر دهگلان و روستای حسن آباد و تقاطع روستای آب باریک دوربین ثبت تخلف نصب خواهد شد.

مشاهدات میدانی خبرنگار فارس نشان می دهد بستن این مسیر با نیوجرسی باعث به وجود آمدن مشکلات برای ساکنین و کاسب کاران(باربری،تعویض پلاک،صنف تعمیرکاران،پمپ گاز و ساکنین ) بلوار شده است لذا ساکنین برای هر تردد به داخل شهر مجبورند کیلومترها فاصله را طی و یا اقدام به تخلف برای عبور از بلوار کنند .

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا