فرهنگیلیلاخهنری

پوستردومین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ دهگلان رونمایی شد

با حضور نماینده مردم در مجلس،مسئولین و جمعی از هنرمندان انجام گرفت

به گزارش خبرگزاری دهگلان ویرا با حضور نماینده مردم در مجلس ،مسئولین شهرستانی وجمعی از هنرمندان استانی و شهرستانی از پوستر دومین جشنواره تئاتر استانی(تئاتر تک نفره)رونمایی شد.

محمد رسول شیخی زاده نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ، کردستان را استانی فرهنگی خواند وادامه داد: برای تحقق این شعار می بایست از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.
نماینده مردم در مجلس امکانات موجود را ناکافی دانست و اعلام کرد باید در زمینه توسعه زیر ساخت های هنری اقدامات جدی صورت گیرد .

آرش جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی به برگزاری موفق اولین جشنواره تئاتر مونولوگ دهگلان اشاره و خواستار حمایت جهت ساخت پلاتوی دهگلان شد.

کاوه سلیمی دبیر دومین جشنواره زمان برگزاری جشنواره را اواسط شهریور ماه اعلام و در ادامه افزود: فراخوان جشنواره به شهرستان ها ارسال شده است.

در پایان عرفان زندی،عادل محمدی ،ابراهیم احمدی ،امیر کریمی ،سامان رستمی،مهدی روشنی و جمعی دیگر از هنرمندان به بیان دیدگاه و مطالبات هنرمندان دهگلان پرداختند.

مرتضی یوسفی

متولد ۱۳۵۸ منطقه لیلاخ کردستان دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی و فعالیت بالغ بر ۳۰ سال در عرصه فعالیت های فرهنگی ،هنری و اجتماعی و کسب جایزه های ملی و بین المللی در حوزه تولید فیلم کوتاه داستانی ،مستند و تولید بالغ بر ۲۰۰ نمایش ،نمایشنامه،داستان و رمان و تولید بالغ بر ۱۰۰۰ گزارش با پخش در شبکه های استانی و شبکه یک ،دو ،خبر و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا